Fitt anya torna

Szülést követően is fitten – fitt anya torna

A várandóság és szülés rengeteg változást idéz elő a kismamák egész szervezetében. A regeneráció időbe telik, bizonyára mindannyian szeretnék a lehető legrövidebb idő alatt visszanyerni korábbi alakjukat és jó kondíciójukat.

A várandóság ideje alatt megváltozik az édesanyák egész teste: a tartása, a vázizomzata, az ízületek és az azt körülvevő szalagok állapota. Az ízületek lazává válnak, könnyebben sérülnek és ez a lazaság, megmarad a szoptatás ideje alatt is. Az izmok megnyúlnak, gyengébbé válnak, terhelhetőségük megváltozik. Ezzel együtt jár, hogy az anyák teherbírása, állóképessége csökken és bizony néha fáradékonyabbá válnak. Lényeges a helyes testtartás kialakítása, a megfelelően és jól adagolt terhelés és kívánatos a jó edzéstechnika megválasztása. Az alkalmazott gyakorlatanyag már a kezdeti lépésektől igazodik az anyukák adott állapotához. A fokozatosság elvét a figyelem középpontjában tartva, a rendszeresen végzett torna és ésszerű diéta segítségével újra visszanyerhető a várandóság előtti állapot.

Ebben nyújt segítséget a zenés fitt anya torna.

Néhány jó tanács

R

Normál szülést követő 6. héttől, császármetszés után 8-10. hét után, illetve az orvos javaslatát figyelembe véve javasoljuk a tornán való részvételt.

R

Torna előtt szoptassa meg gyermekét vagy fejje le a tejét.

R

Tornázás közben javasoljuk a kényelmes, jó tartást biztosító melltartó alkalmazását.

R

Fontos a kényelmes lábbeli.

R

Ne tornázzon üres gyomorral, de teljesen telivel se.

R

Torna előtt, alatt és után fogyasszon megfelelő mennyiségű folyadékot.

R

Ha túl fáradtnak érzi magát, inkább pihenjen.

Időpontot foglalok

Ha időpontot szeretnél foglalni, akkor kattints a fenti ikonra.

Kapcsolat

Ha csak érdeklődni szeretnél, akkor a fenti ikonra kattintva tudod felvenni velünk a kapcsolatot.